Per keletą dešimtmečių Skandinavijoje ir Jungtinėje Karalystėje atliktais tyrimais įrodyta, kad vaikų buvimas lauke visą dieną ir ištisus metus daro teigiamą įtaką jų mokymuisi ir vystymuisi. Apibendrinant sukauptą patirtį apie lauko darželius ir lauko pedagogiką, apskritai galima drąsiai teigti, kad, būdami lauke, vaikai:
- auga fiziškai aktyvesni ir tvirtesni: demonstruoja geresnę pusiausvyrą, vikrumą ir jėgą;
- turi daugiau galimybių lavinti smulkiąją bei stambiąją motoriką;
- rečiau serga, nes būnant lauke stiprėja sveikata ir imunitetas;
- tampa saugesni juos supančioje aplinkoje, nes yra įtraukiami į rizikos vertinimo, prisiėmimo bei valdymo procesus;
- auga sveikai, nes vieta, kurioje įrengtas lauko darželis, yra natūralioje gamtoje, švaresnėje aplinkoje, tyresniame ore, užsiėmimų metu naudojamos gamtinės priemonės, sveikiau maitinamasi;
- tampa smalsesni , pastabesni, geriau sutelkia dėmesį, nes juos supanti aplinka yra be galo turininga ir nuolat besikeičianti;
- labiau pasitiki savimi dėl turimos didesnės laisvės, laiko ir daugiau erdvės mokymuisi, dėl didesnio savarankiškumo;
- tampa emociškai tvirtesni, užmezga šiltesnius santykius, greičiau išsprendžia kivirčus, rečiau pasitaiko patyčių, nes buvimas gamtoje teigiamai veikia žmogaus nervų sistemą;
- tampa kūrybiškesni, nes juos supa tikri gamtos kūriniai bei vaizduotę ir interpretaciją skatinančios priemonės;
- išmoksta geriau pažinti mūsų planetą ir sudėtingus gamtos reiškinius;
- sparčiau mokosi, nes viską patiria. Viena tikra trumpa patirtis atstoja tūkstantį faktų;
- tampa rūpestingesniais gamtą saugančiais ir puoselėjančiais, jos išteklius tausojančiais bei juos atkurti padedančiais žmonėmis.